close

It's My Life
這就是我的生活

This ain't a song for the broken-hearted 
這不是一首傷心的歌
A silent prayer for the faith-departed 
是為那些失去信仰的人的默禱
I ain't gonna be just a face in the crowd 
我不要做一個普通人
You're gonna hear my voice 
When I shout it out loud 
當我大聲狂喊時,你一定要聽聽我的聲音

Chorus:
It's my life
這就是我的生活 
It's now or never
把握現在,機會稍縱即逝 
I ain't gonna live forever 
我不會得到永生
I just want to live while I'm alive 
我只是要趁活著的時候,把握每一個時機
(It's my life) 
(這就是我的生活)
My heart is like an open highway 
我的心就像一條開放的高速公路
Like Frankie said 
就如法蘭克辛那屈所說
I did it my way 
我用我自己的方法完成
I just wanna live while I'm alive 
我只是要趁活著的時候,把握每一個時機

It's my life 
這就是我的生活

This is for the ones who stood their ground 
這首歌是給那些堅守信念的人唱的
For Tommy and Gina who never backed down
給永不放棄的Tommy和Gina
Tomorrow's getting harder make no mistake 
生活越來越艱難,不容有一絲失誤
Luck ain't even lucky 
運氣也不再是運氣
Got to make your own breaks 
必須自己尋求突破

 Repeat Chorus

Better stand tall when they're calling you out 
當他們大聲叫你時,站直一點
Don't bend, don't break, baby, don't back down 
別氣餒,別屈服,寶貝,別放棄

 Repeat Chorus

'Cause it's my life 
因為這就是我的生活


 Repeat Chorus

'Cause it's my life! 
因為這就是我的生活

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()