Sweet Sacrifice
甜蜜的犧牲品

It's true, we're all a little insane
我們都發瘋了,是真的
But its so clear
但很清楚的是
Now that I'm unchained
現在我自由了

chourse1
Fear is only in our minds
恐懼只是存在我們的心裡
Taking over all the time
它總是佔據著我們的心
Fear is only in our minds but its taking over all the time
恐懼只是存在我們的心裡,它總是佔據著我們的心

chourse2
You poor sweet innocent thing
你這個可憐、甜美又無知的小東西
Dry your eyes and testify
擦乾你的眼淚並証明
You know you live to break me- don't deny
你知道你生來就是為了傷害我的-請別否認
Sweet sacrifice
你這甜蜜的犧牲品

One day I'm gonna forget your name
也許,有一天我會忘了你的名字
And one sweet day, you're gonna drown in my lost pain
也許,有一天你會淹沒在我失落的痛苦裡

repeat chourse1

You poor sweet innocent thing
你這個可憐、甜美又無知的小東西
Dry your eyes and testify
擦乾你的眼淚並証明
And oh you love to hate me don't you, honey?
你愛上了"恨我",不是嗎,親愛的
I'm your sacrifice.
我是你的犧牲品

[I dream in darkness
[我在黑暗中作夢
I sleep to die e
我在睡夢中死去
Raise the silence
四周一片寂靜
Erase my life
塗掉我的過往
Our burning ashes
我們燃燒後的灰燼
Blacken the day
讓整個天空變黑
A world of nothingness
整個世界都是微不足道的東西
Blow me away]
把我吹散]

Do you wonder why you hate?
你知道你恨什麼嗎
Are you still too weak to survive your mistakes?
你是不是太虛弱,而無法讓你的過錯存在

repeat chourse2




Evanescence的歌,充滿陰暗、憂鬱、尖銳、艱深的東西,不是一時一刻就能了解的,這只是個草稿,真的要了解它的意義,需要在靜靜的夜裡,細細的聽,一遍又一遍,才能慢慢了解其真意.

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()