close

The Lucky One



So hot outside all I can wear
Is these cut off overalls
外面很熱,所以我能穿的都是這些剪開的工作服
And these sandals on my feet
還有這些腳上穿的涼鞋
But I emptied my pockets for a bus ticket
我的口袋裡,只有一張車票
So I could sit there on a broken seat
我可以坐在一張破爛的椅子上
I got no place I should go
雖然我沒有地方可去
I got no worries you know
但是我也沒有任何後顧之憂
Second or seventh street
去第二或第七街
It doesn't matter to me
對我來說都無所謂

[Chorus:]
'cause you're mine
That's all I need to know
我只知道,你是我的
The sunshine's everywhere we go
只要你在我身旁,到處都會是燦爛的陽光
It's so right cause I've got you to hold
只要你在我身旁,任何事都是對的
Every night yeah
甚至是每個夜晚
I'm the lucky one
因為我是最幸運的一個
I'm the lucky one
我是最幸運的一個

Well I pulled back down to my upstreet apartment
再拉回到我在街上的公寓
And the air never works in that old place 
在那個老舊的地方,空調總是失靈
Twenty-seven and I thought I'd be further along
雖然已經27年了,但我想我還會繼續留在那裡
Than just this rented space
總比租房子來的好
I got no papers to read
我沒有訂報紙
I got no cable tv
也沒有有線電視可以看
And I got no places to be
我沒有其他的地方可去
I got no people to meet
也沒有朋友可以見面

[chorus]

I'm on a roll
在時間的滾輪上
When I'm with you
只有和你在一起的時候,才有意義
Don't stop me now
所以請不要打擾我們
I just can't lose
我絕對不能失去他

[chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()