close

More Than Friends


Why are we just friends? I can not pretend
為什麼我們只是朋友?我無法假裝我們只是朋友
When all I wanna do is kiss on you, I'm gonna
我只想要親你,我一定要
Have to let you know the truth
讓你知道這個事實
Cause it feels so right, when you're there by my side
當你在我身邊時,心情真的很好
Always smiling back at me
因為你總是對著我笑
But do you feel like I feel, it's driving me crazy
但是你也和我一樣嗎?這個問題快讓我發瘋了
I don't know, so I gotta let you know...
我不知道,所以我一定要讓你知道

Chorus:
Cause I wanna be more than friends, I'm insecure
因為我想要的不只是朋友,我沒有安全感
But I can't pretend, my heart is thorn and just wont mend
但是我無法假裝,所以我很痛苦,而且無法治療
till I'm with you, so do you wanna be more than friends?
除非我和你在一起,所以,我倆可以當戀人而不要當朋友嗎
I can't look into your eyes again,
if you tell me that I'm just a friend
如果你告訴我們只是朋友,那麼我再也無法直視你的眼睛
But I have to know...
但是我還是要知道實情

Damn boy, you're so fine
臭男孩,你是如此的美好
I can't seem to get you of my mind
我似乎無法把你忘懷
Cause all I seem to do is spend my time
wishing that your hand
was holding mine...
因為我總是想著你,希望有一天你能握著我的手

Chorus

Even though I'm scared, though I'm terrified
即使我很驚慌,我很害怕
I don't really mind, I just wanna find out if you're in love
我並不在乎,我只是想知道你是否在戀愛
If you have a crush on me, baby
但是如果你也迷戀我,寶貝
I would hate to see it go the other way, and ruin everything
我就不想看到我倆之間變成另一種關係,而毀掉全部
In just one day, but it's a chance
一天之內,我要找個機會
I'm a have to take... break...
我已經抱定,要打破我倆的僵局
Oh no
...
希望沒有問題

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()