close

Lately


Lately, I have had the strangest feeling
最近,我有個奇怪的感覺
With no vivid reason here to find
卻沒有任何原因
Yet the thought of losing you's been
然而,失去你的想法一直
hanging 'round my mind
懸在我的心裡

Far more frequently
次數非常頻繁
you're wearing perfume
你有灑香水
With you say no special place to go
你說沒有特定想去的地方
But when I ask
但是,當我問你
will you be coming back soon
你會馬上回來嗎
You don't know, never know
你說不知道,你也從沒有知道過

Well, I'm a man of many wishes
我是個有很多希望的男人
Hope my premonition misses
我希望我的預感是錯的
But what I really feel
但是我真的希望的是
my eyes won't let me hide
我希望我不需要再遮掩我的雙眼
Cause they always start to cry
因為他們總是會不停的哭
Cause this time could mean goodbye
因為這次,可能意味著分手

Lately I've been staring in the mirror
最近,我會注視著鏡子
Very slowly picking me apart
慢慢地把自己拆開
Trying to tell myself
嘗試著告訴自己
I have no reason with your heart
我深愛著你是沒有理由的

Just the other night

不久前的某一晚
while you were sleeping
當你在睡覺
I vaguely heard you
我彷彿聽到你
whisper someone's name
在呼喊著某人的名字
But when I ask you
但是當我問你
of the thoughts your keeping
心裡在想什麼
You just say nothing's changed
你說沒什麼特別的

Well, I'm a man of many wishes
我是個有很多希望的男人
I hope my premonition misses
我希望我的預感是錯的
But what I really feel
但是我真的希望的是
my eyes won't let me hide
我希望我不需要再遮掩我的雙眼
Cause they always start to cry
因為他們總是會不停的哭
Cause this time could mean goodbye
因為這次,可能意味著分手,分手啊


Oh, I'm a man of many wishes
我是個有很多希望的男人
I hope my premonition misses
我希望我的預感是錯的
But what I really feel
但是我真的希望的是
my eyes won't let me hide
我希望我不需要再遮掩我的雙眼
Cause they always start to cry
因為他們總是會不停的哭
Cause this time could mean goodbye
因為這次,可能意味著分手
arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()