close

"Haven't Told You"

Look in my eyes
看著我的雙眼
What do you see
你看到什麼
Only me
只有我而已
Got nothing to hide
我沒什麼好藏的
Seek and you'll find
仔細檢查一下,你會發現
What's on my mind
深藏在我心裡的事
This happened so fast not a part of my plan
而這件事發生的很突然,並不在我的計畫中
So I'm leaving my heart in your hands
這件事就是我把我的心留在你那兒了

[Chorus]
Haven't told you just how much I love you
我不曾告訴你,我有多愛你
Only by dreaming I show my feelings
只有在夢裡,我才會表現出自己的真感情
Haven't told you just how much I love you
我不曾告訴你,我有多愛你
Time for revealing
現在正是表白的好時機
And I will give you something too
我也會給你一個承諾
A love from me to you
一個我對你愛的承諾
Oh yeah oh
喔!是真的

Looking in my eyes
看著我的雙眼
You know me so well
你很了解我
Can't you tell that I'm
難道你看不出來嗎
Way in too deep
我已經深陷其中了
I'm going down
而且我正在下沉中
So catch me now
請趕快把我救起來
It happens so fast not a part of my plan
而這件事發生的很突然,並不在我的計畫中
So I'm leaving my heart in your hands
這件事就是我把我的心留在你那兒了

[Chorus]

I feel you every day
我每天感受你的感覺
I breathe you every single moment from the start
從一開始,每一秒鐘我都嗅著你的氣味
I see you constantly
我不停地看著你
I feel you oh
我感受你
Your mov me so
你的一舉一動
No letting go
You smile at me
不讓你的笑容離開我
My heart is yours to keep
我心已屬於你

[Chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()