close

If I am lost for a day; try and find me
如果我失蹤一天,請試著找尋我

But if I don't come back, then I won't look behind me
但是如果我沒有回來,那表示我對過去毫不眷戀

All of the things that I thought were so easy
以前,我把所有的事都想得很簡單

just got harder and harder each day
如今,才知道它們並非如此簡單

December is the darkest and June is the light but this empty bedroom won't make anything right
十二月是最痛苦的一個月,六月是最快樂的一個月.但是,這個空盪的房間,沒有一件事是順眼的

While out on the landing a friend I forgot to send home
當我外出找朋友,忘了告訴家人

Who waits up for me all through the night
讓他們等了我一整夜

Calendar girl whos in love with the world Stay alive
月曆上的女孩照片,因為正受歡迎,而顯得非常真實

Calendar girl whos in love with the world Stay alive
月曆上的女孩照片,因為正受歡迎,而顯得非常真實

I dreamed I was dying; as I so often do
正如往常一般,我又夢到我死了

And when I awoke I was sure it was true
當我醒來,我很確定那是真的

I ran to the window; threw my head to the sky
我跑到窗前,讓腦袋清醒一點

And said whoever is up there,please don't let me die
然後說"不論是誰在那裡,請不要讓我死!"

But I can't live forever,I can't always breath
但是我無法長生不老

One day I'll be sand on a beach by a sea
總有一天,我會變成海邊的一掬土堆

The pages keep turning, I'll mark off each day with a cross
時間的滾輪在繼續著,我會在月曆上打個叉

And I'll laugh about all that we've lost
對於我所失去的,我會一笑置之

Calendar Girl who is lost to the world Stay Alive
月曆上的女孩照片,即使已不受歡迎,仍顯得非常真實

Calendar Girl who is lost to the world Stay Alive
月曆上的女孩照片,即使已不受歡迎,仍顯得非常真實

January,February,March,April,May I'm alive
一月到五月,我還活著

June,July,August,September,October I'm alive
六月到十月,我也活著

November,December,yah all through the winter, I'm alive
十一月,十二月,甚至整個冬天,我依舊活著

I'm alive
我還是活著

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()