close

ONE MAN ONE WOMAN

No smiles, not a single word
At the breakfast table
在早餐桌上,我倆沒有笑容,也沒有一句話
Though I would have liked to begin
即使,我想起個頭
So much that I wanna say
我有好多話想說
But I feel unable
但是,我就是說不出口
You leave and you slam the door
你離開,並大力關上門
Like you've done many times before
就像你長久以來一樣
And I cry and I feel so helpless
我不禁淚從中來,而感到無助

chourse
One man, one woman
一個男人和一個女人
Two friends and two true lovers
兩個朋友和真正的愛人
Somehow we'll help each other
有時我們會互相幫助
Through the hard times
 渡過難關
One man, one woman
一個男人和一個女人
One life to live together
一起共同生活
One chance to take
That never comes back again
機會稍縱即逝
You and me
只有你和我
To the end
直到永遠

Outside I can see the sun
在外頭,我可以看到太陽
Through the open window
透過打開的窗戶
Inside everything feels so cold
在室內,則冷的如冰一般
What's wrong, what is happening?
到底我倆之間出現甚麼問題
Where did all our love go?
我倆的愛怎麼不見了
Sometimes when I just can't cope
有時候,我不知道怎麼處理
I cling to a desperate hope
我從堅持到絕望
And I cry and I feel like crying
我只能哭,不能做什麼事

repeat chourse

Daydreams of a better life
有時,我會夢想著有個更好的生活
But I have to wake up
卻不得不醒來面對現實
The sound of a key in the door
門外有個開門的聲音
You smile and I realise
你笑著,而我終於了解
That we need a shake-up
我們只是需要一些刺激
Our love is a precious thing
我倆的愛是最珍貴的
Worth the pain and the suffering
可以抵擋痛苦
And it's never too late for changing
趁我倆還來得及時,  做一些改變

repeat chourse

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()