close

song name : Six Feet Under
album name : Here I Am
artist name : Marion Raven

Six feet under, under my skin
雖是6尺之軀,然而在我的內心裡
There's a battle I know I can't win
卻有一場我無法贏的戰爭
You invade me and I surrender
你侵襲我,我只有投降
Yeah, that's what I hate about you
是的,那是我恨你的地方

Six feet under, under my skin
雖是6尺之軀,然而在我的內心裡
There is where your story begins
也就是你的故事開始的地方
You were wanting, I was forsaken
那時你在等待某人,我剛好被拋棄
Yeah
沒錯

CHOURSE
You came to me with words unspoken
那天,你來到我面前,欲言又止
I can't deny it, that I knew my glass would end up broken
我無法拒絕,而且明瞭我如玻璃般的心,將停止破碎
(and that's how you got me)
(你就是如此擄獲我的心)
I blame myself for being stupid
我恨自己如此愚蠢
But I can't help it, yet I'm eating right out of your hand
但是我無法自拔,即使我現在不在你的掌握之中
And that's what I hate about you
那也是我恨你的主因

Six feet under, touching my soul
雖是6尺之軀,仍需要你撫慰我的心靈
From the moment we met, you I stole
從我倆相遇的那一刻起,我就偷走了...你
You embraced me, and I believed you
你抱著我,我就委身於你
Yeah
沒錯

REPEAT CHOURSE

Hey, hey.

It's not that hard, just walk away
沒那麼難,只要順其自然就好
There's gotta be a different meaning
我倆之間一定存在著特別的意義

You came to me with words unspoken
那天,你來到我面前,欲言又止
I can't deny it, that I knew my glass would end up broken
我無法拒絕,而且明瞭我如玻璃般的心,將停止破碎
(and that's how you got me)
(你就是如此擄獲我的心)
I blame myself for being stupid
我恨自己如此愚蠢
But I can't help it, yet I'm eating right out of your hand
但是我無法自拔,即使我現在不在你的掌握之中
(and that's how you got me)
(你就是如此擄獲我的心)
Now's the time for my confession
現在是我告白的時機
Cause I can't take it, that you always be and always will be
因為我已無法忍受,你總是在那裡,而且一定會在那裡
Under my skin
在我心裡

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()