close

Title:Beautiful World
Artist:Take That
Album:Beautiful World

Here standing in the rain
我站在雨中
The sun has gone again and nothing's gonna change
太陽已離開,世界仍然不變
Time, I need a little time as you slip out of sight
當你離開我的視線,我需要時間
And nothing heals the pain.
除了時間,沒有其他東西可以撫平傷痛

CHOURSE
And I know that it's you that's stopping me from falling
我知道,是妳讓我不再墮落下去
Crashing down, losing ground til I see you again
我一直在墜落,直到看到你,才找到降落的地點
And you know...
而你知道...

The sun will shine, and we will see there's nothing standing in our way
太陽會再次照耀大地,我倆之間將不再有任何阻礙
Love will stand and never break
愛會讓我站起來,而且不被打倒
Never thought this could be me
 從未奢望我會是幸運的那一個
Do you feel what I feel?
你感覺到我的感受嗎
Everytime that you are near it's a beautiful world
每次你一靠近我,世界就變得那麼美麗
A beautiful world
真是個美麗的世界

Words are hard to keep inside
遇到你,我就滔滔不絕
Even though I've tried, impossible to hide.
雖然我試過,還是很難不把心中的感覺說出來

REPEAT CHOURSE

I'll be the stars guiding you
我要做引導你的星辰
I'll be the place that you hide
我要做你的避風港
I'd run a thousand miles, a thousand miles to be by your side.
我願意走盡千山萬水,只為陪在你身旁

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()