close

Sarah Connor- Living to Love You

All we had was just one summer 
我倆才相識一個夏天
two lovers strolin` in the park
就像兩個戀人一般,在公園散步 
But like they say the world keeps turning 
但就像人家說的,世界還是繼續
as the leaves will fallin we should fall apart 
我倆就像落葉一般,總有一天會分開

Now I`m waiting for the winter 
現今我在等著面對,這冷酷的寒冬
To build my castle out of eyes 
我偷偷築了個城堡
And deep inside is massive building 
裡面是個巨大的建築
There`s a cristal lake of all the tears I`ve cried 
在裡面有個水晶湖,裝滿了我所留下的眼淚

Baby for all my love don't you know that it`s true 
親愛的,難道你不知道,我對你的愛都是真的嗎
I`m living to love you
我活著就是為了愛你 
so baby don't think twice 
所以,親愛的,別遲疑
if you feel what I feel
如果你的想法和我一樣 
trust your heart and do what I do, 
相信你內心所想的,愛我吧,就如同我愛你一般
cause I`m living to love you 
因為我是為了愛你而活的
hmmmm I`m living to love you 
嗯,我是為了愛你而活的

When you`re gone it`s not forever 
當你離去,我倆的愛不再永恆
Cause your remainin` in my heart 
因為你依然在我心深處
So tell me why I feel this aching 
Every time I think of you when we`re apart 
當我們分開後,誰能告訴我,為何每當我想起你時,還是讓我這麼痛

Baby for all my love don`t you know that it`s true 
親愛的,難道你不知道,我對你的愛都是真的嗎
I`m living to love you
我活著就是為了愛你 
so baby don't think twice 
所以,親愛的,別遲疑
if you feel what I feel
如果你的想法和我一樣 
trust your heart and do what I do, 
相信你內心所想的,愛我吧,就如同我愛你一般
I`m living to love you ohhh yes 
我是為了愛你而活的,是真的

I admit that from time to time 
我承認,有時
I`m feelin` insecure and think I`m gonna lose my mind 
我有不安全感,而且快要發狂
don`t let it show no 
但是我不能表現出來
oh no no no no no hmm
喔,真的不行 
I don`t think I never understand
我以為我知道 
that our love is should never have a happy end 
我倆的愛不能有個快樂結局
So I`m really gonna try my best to let you know 
所以,我會盡全力讓你知道
to let you know 
讓你知道我對你的愛

Baby for all my love don't you know that it's true
親愛的,難道你不知道,我對你的愛都是真的嗎
I`m living to love you
我活著就是為了愛你 
so baby don't think twice
所以,親愛的,別遲疑
if you feel what I feel
如果你的想法和我一樣
trust your heart and do what I do 
相信你內心所想的,愛我吧,就如同我愛你一般
When I final take care 
當我小心翼翼時
I know the angels they will see my smile 
我知道天使會看到我的笑
And if they wanna know the reason 
如果他們要知道原因
I will tell them why 
我也會告訴他們

Baby for all my live
親愛的,我的一生 
hoooo yes I`m living to love you 
嗚!是的,我是為了愛你而活的

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()