close

Try Again
再試一下


I fell asleep on a late night train
我在夜車上睡著了
I missed my stop and I went round again
所以錯過了站,而再轉了一圈
Why would I want to see you now?
為什麼我現在想見你
To fix it up, make it up somehow
是為了要改善並修補我倆的關係,

Baby I'll try again, try again
寶貝我會一試,再試
Baby I die every night, every time
而我一再失敗

What I was isn't what I am
我已經不是以前的我了
I'd change back but I don't know if I can
我已經改過,不知你是否願意接受

Still I'll try, try again, try again
我仍會繼續嘗試,一試,再試
Baby I die every night, every time
雖然我一再失敗

But I was made the way I am
我會變成這樣,並不是我造成的
I'm not a stone; I'm just a man
我不是一顆石頭,我只是個人
Lay down your arms and I will lay down mine
讓我們打開彼此的心防
Rip back the time that we've been wasting
找回我們所浪費的時光

God I wish you could see me now
上帝我真的希望你能來看我
You'd pick me up and you'd sort me out
你把我救起,並賦予這個使命

Still I'll try, try again, try again
所以我仍會繼續嘗試,一試,再試
Baby I die every night, every time
雖然我一再失敗

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()