close

I've Got You
我擁有你

The world would be a lonely place
Without the one that puts a smile on your face
這個世界如果少了一個滿臉微笑的你,將會是個孤單的地方
So hold me ‘til the sun burns out
所以抱著我直到永遠
I won’t be lonely when I’m down
當我是失落時,我也不會寂寞

*‘Cause I’ve got you to make me feel stronger
When the days are rough and an hour seems much longer*
當遇到逆境,度日如年時,因為我有你在身旁,讓我更強壯

I never doubted you at all
這是無庸置疑的
The stars collide, will you stand by and watch them fall? [by and watch them fall]
當星體隕落,你會袖手旁觀,看著他們墜落嗎?
So hold me ‘til the sky is clear
所以抱著我直到天青
And whisper words of love right into my ear
而且對著我說甜言蜜語

repeat *

#Yeah when I got you
Oh to make me feel better
When the nights are long they’ll be easier together#
當我有了你,數不盡的漫漫長夜,變得更容易度過

Looking in your eyes
看著你的雙眸
Hoping they won’t cry
希望他們不會掉下眼淚
And even if you do
即使你掉下淚來
I’ll be in bed so close to you
我一定會陪著你
Hold you through the night
抱著你度過漫漫長夜
And you’ll be unaware
But if you need me I’ll be there
只要你有需要,我一定會在你身旁,而你不會感到任何異樣

Yeah I got you
Oh to make me feel stronger
When the days are rough and an hour seems much longer
當我有了你,數不盡的漫漫長夜,變得更容易度過

REPEAT #
Oh when I got you 
當我有了你

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()