close

Good Day
好日子

I woke up early in my hotel room
早上我從飯店房間醒來
Wait for my alarm to go
等待鬧鐘響
I think about the things I've gotta do
我思考著我必須要做的一些事
Damn, my mind is gonna blow
該死,我的腦袋要爆炸了

[Chorus:]
I'm freakin out about what's ahead
對於先做什麼,我有點混亂而想逃避現實
Maybe I'll just stay in bed
也許我只要待在床上就好
Cause it's no fun to be the one going out of my head
因為我不喜歡超出我的腦袋想像的事情
So I tell it to myself again
所以我再次告訴自己

You're looking for something you can't find
你是在尋找一個不存在的人
If you give it up you'll lose your mind
如果你放棄,你會失去理智
There's always something in your way
在尋找的過程中,總是會發生一些事情
What can you say?
你能說什麼呢
You're gonna have a good day
但是只要熬過去,以後你就會有好日子了

I quit my job about a week ago
約在一週前,我放棄去找尋
Told them that I need some time
並告訴他們我需要一些時間
Now I'm going strong on Lexapro
現在我正加強我抗憂鬱藥的劑量
Doctor says I'm doing fine
醫生說我這樣是對的

 Repeat Chorus

*You're looking for something you can't find
你是在尋找一個不存在的人
If you give it up you'll lose your mind
如果你放棄,你會失去理智
There's always something in your way*
在尋找的過程中,總是會發生一些事情
What can you say?
你能說什麼呢
You're gonna have a good day
但是只要熬過去,以後你就會有好日子了

Just when I thought, I couldn't lose
剛才我還想,我不能輸
I realized it's the only thing I knew
我知道這是我唯一清楚的事情

Repeat Chorus

Tell it to myself
我告訴自己
Tell it to myself again
再次告訴自己

Repeat *

Repeat *
What can you say?
你能說什麼呢

You're gonna have a good day
你將有好日子過了
You're gonna have a good day
你將有好日子過了
You're gonna have a good day day
你將有好日子過了

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()