One In A Million -Bosson
獨一無二

You're one in a million
你是獨一無二
Oh
Now
You're one in a million
你是獨一無二
Oh

Sometimes love can hit you every day
有時候,愛情每天都會來敲你的門
Sometimes you can fall for everyone you see
有時候,你會愛上任何你所見的人
But only one can really make me stay
事實上,只有一個人能讓我駐足
A sign from the sky
那時,上天會出現一個徵兆
Said to me
對我說

[Chorus]
You're one in a million
你是獨一無二
You're once in a lifetime
你是我這一生的唯一
You made me discover one of the stars above us
你讓我發現在我頭上的一顆星
You're one in a million
你是獨一無二
You're once in a lifetime
你是我這一生的唯一
You made me discover one of the stars above us
你讓我發現在我頭上的一顆星

I've been looking for that special one
我找你已經找了好久
And I've been searching for someone to give my love
我也嘗試過,把我的愛給予我所找到的人
And when I thought that all the hope was gone
當我準備放棄一切時
A smile, there you were and I was gone
一個微笑,是你站在那,讓我的魂都飛了

I always will remember how I felt that day
我永遠都會記著那一天
A feeling indescribable to me
一個無法言喻的感覺
Yeah
I always knew there was an answer for my prayer
我就知道我的祈禱是有用的
And you, you're the one for me
而你,就是為我而存在的

[Chorus x 2]

In the beginning I was cool and everything was possible
起初,我裝得酷酷的,好像什麼事都可以做
They tried to catch me but it was impossible
也有人試著要吸引我的注意,但都是不可能的
No one could hurt me it was my game
沒有人可以真正傷害我,而過往的那些都只是兒戲
Until I met you baby and you were the same
直到我遇到了你,寶貝,你從以前就是這個樣子
And when you didn't want me I wanted you because
當你不要我時,我卻無法放手,因為...
The funny thing about it is I liked the show
因為我喜歡這場秀,這是最有趣的部份
I like it when its difficult
當事情變得困難時,我越覺得有挑戰性
I like it when its hard
越艱難就越喜歡
Then you know its worth it
如此,你才會知道珍惜
That you found your heart
這才是你的心裡話

[Chorus x 2]

You're one in a million
你是獨一無二
Oh
You're one in a million
你是獨一無二

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()