Broken
傷心

Alone again again alone 
又是孤單一個人
Patiently waiting by the phone
耐著性子等待電話鈴響 
Hoping that you will call me home 
期待你會打電話給我
The pain inside my love denied 
內心的痛苦讓我否定了這個期待
Hopes and dreams swallowed by pride 
希望和夢想被高傲所吞噬
Everything I need it lies in you 
而我所需要的東西就是你

Cause I am broken 
因為我已心碎
I know I need you now
我知道我需要你 
Cause deep inside I'm broken 
因為在我心深處是破碎的
You see the way I live 
你知道我生活的方式
I know I know your heart is broken
我知道,我知道你的心已碎 
When I turn away 
當我轉過身去
I need to be broken 
我需要被拆開
Take the pain away 
把苦痛移除

I question why you chose to die
我懷疑你為何要選擇死亡 
When you knew your truth I would deny 
當你知悉,你所謂的事實被我所否決
You look at me 
你看著我
The tears begin to fall 
我的眼淚開始決堤
And all in all faith is blind 
原來所有的承諾都是假的
But I fail time after time 
難怪我一再的失敗
Daily in my sin I take your life 
每天我都活在拿走你生命的原罪裡

All the hate deep inside
所有心理的恨意 
Slowly covering my eyes 
漸漸矇蔽我的雙眼
All these things I hide
我躲避的每件事 
Away from you again
都是為了要遠離你 
All this fear holding me
所有的恐懼佔據著我 
My heart is cold and I believe 
我的心已冷,而且我相信
Nothing’s gonna change
世界仍會繼續
Until I'm broken
直到我心碎

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()