close

One Way Or Another
無論如何

Over here in California the sun maybe shining
在加州,陽光普照大地
Back in New York there is frost on the ground
回到紐約,地上結著冰
I can feel it christmas is coming
我可以感受到耶誕節的氣氛
so much snow is falling all around
到處都在飄著白雪
In Chicagao the wind is blowing
在芝加哥,風在吹著
Honolulu waves is washing ashore
火奴魯魯的海浪沖刷著海岸
In Miami the tempeture is climbing
在邁阿密,溫度在升高中
But in Boston its starting to pour
但在波士頓,則下著傾盆大雨

Oh Don't you know that one way or another 
I'll be coming home for christmas day
也許你不知道,我無論如何,都會在耶誕節趕回家去
Doesnt matter any kind of weather
不論那天是怎樣的天氣
You know that I'll always find a way 
你知道我一定會找到方法的
And we'll be celebrating all the good things we share
我們會一起慶祝和分享所有美好的事物
Everybody knows who will be there
大家都知道誰會在那裡
I going to be there to
我也會在那裡
Yeah I promise one way or another 
是的,無論如何我都保證
I going to get back home to you
我一定會回家看你

Down in Mississippi the weather is rising
下到密西西比,正在起風
In Minnisota the kids are staying inside
在明尼蘇達,小朋友都留在室內
Ooh, Chilly noses pressed up to the window
受凍的鼻子都貼在窗戶上
Getting ready for christmas time
為耶誕節作準備

Cuz whatever the change in weather
因為不論天氣如何變化
Santa he's still got places to go
聖誕老公公一定有地方要去
He's tuning up all the Jing Jing Jingling sleigh bells
他正在調整雪橇的鈴鐺
And rehearsing jolly Ho Ho Ho's
和練習他的聖音"呵呵呵"

CHROUS
Oh, don't you know that one way or another 
I'll be coming home for christmas day
也許你不知道,我無論如何,都會在耶誕節趕回家去
Doesnt matter any kind of weather
不論是怎樣的天氣
You know that I'll always find a way 
你知道我一定會找到方法的
And we'll be celebrating all the good things we share
我們會一起慶祝和分享所有美好的事物
Everybody knows who will be there
大家都知道誰會在那裡
I going to be there to
我也會在那裡
Yeah I promise one way or another 
是的,無論如何我都保證
I going to get back home to you
我一定會回家看你

Im coming home for christmas
我正要回家過耶誕節
Candy canes and mistle toes
拐杖糖和聖誕樹
Im going to find a way
我會想辦法
So i can get back
回家

CHROUS

Oh, don't you know that one way or another
I'll be coming home for christmas day
也許你不知道,我無論如何,都會在耶誕節趕回家去
Doesnt matter any kind of weather
不論是怎樣的天氣
You know that I'll always find a way 
你知道我一定會找到方法的
And we'll be celebrating all the good things we share
我們會一起慶祝和分享所有美好的事物
Everybody knows how we will be there
大家都知道誰會在那裡
I going to be there to
我也會在那裡

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()