Better Man
更好的男人

There was a time
有一陣子
I had nothing to give
我一無所有
I needed shelter from the storm I was in
我需要一些遮蔽,來阻擋我所處的暴風
And when it all got too heavy
當一切變得太沉重時
You carried my weight
你解除了我的壓力
And I want to hold you
讓我想抱著你
And I want to say
而且對你說

That you are all that I need
你是我所需要的一切
For you, I give my soul to keep
因為你,我才能保有我的靈魂
You see me, love me
你看著我,愛我
Just the way I am
愛如此的我
For you I am a better man
因為你,使我變得更好
I said you are the reason
我必須說,你就是我變好的原因
For everything that I do
I'd be lost, so lost, without you
如果沒有你,不論什麼事,我都會變得失落、消沉

Under the stars
在繁星之下
At the edge of the sea 
在海之涯
There's no one around
沒有任何人
No one but you and me
只有你和我
We'd talk for hours
我們會一直聊天
As time drifts away
即使時光飛逝
I could stay here for ever
,我還是可以永遠留在這裡
And hold you this way
如此抱著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()