close

I'm Real 
我存在

Called you on the phone 
打電話給你
Said I'm coming through 
說我要過來
Hope you're all alone 
希望你是一個人
'cause I got plans for you
因為我有個計畫 
We could stay at home or dance and hand all night 
我們可以留在家,或跳一整晚的舞
As long as I'm with you 
只要我和你在一起

It doesn't matter what we do
我們做什麼不重要 
Don't ask me where I've been
別問我去過什麼地方 
Or what I'm gonna do
或是我將要做什麼事 
Just know that I'm here with you
我只知道,我現在和你在一起 
Don't try to understand 
你不必了解
Baby, there's no mystery 
寶貝,痛苦已不再
Cause you know how I am 
因為你都看得到我的快樂

chourse
I'm real, what you get is what you see 
我存在,你所看到的也都是真的
What you trying to do to me 
你想要做的是
You want to say your mine 
你想要說你是我的
Be with me all the time
永遠和我在一起 
You're falling so in love 
你會深深墜入愛河
Say you just can't get enough
告訴我你永遠不會滿足 
You're telling all your friends
而且會告訴所有朋友 

You like the way I dress 
你喜歡我的穿著
The way I wear my hair 
我的髮型
Show me off to all your friends 
至於,是否把我介紹給你的朋友
Baby, I don't care 
寶貝,我不在乎
Just as long as you tell them who I am 
只要你告訴他們,我是你的誰就好了
Tell them I'm the one that made you give a damn 
告訴他們,我就是那個讓你什麼都不在乎的人
Don't ask where I've been 
別問我做過什麼
Or what I'm gonna do
或我將要做什麼 
Just know that I'm here with you 
我只知道,我現在和你在一起 
Don't try to understand 
你不必了解
Baby, there's no mystery 
寶貝,痛苦已不再
Cause you know how I am 
因為你都看得到我的快樂

repeat chourse

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()