close

Down For You
深愛著你

VERSE 1:
Boy you know I'm the type of girl
Who will always understand
你知道我是那種,無論何時何地,都能了解你的女孩
And whatever you're going through,
無論你經歷什麼 
I will always be right there
我總是在你身旁
But there's just a few things you should know
但有一些事,你需要知道的
I'm not the chick that'll blow ya' spot in front your friends
我不是那種會在你的朋友面前,掀你的底的小妞
Cuz I'm cool like that, I'm sayin'
因為我不喜歡那麼做

Maybe your old girlfriend complained
也許你的前任女友會抱怨
But baby with me, it's not the same
但是和我在一起,就絕對不會
You treat me right when we're alone
只要你在我倆獨處時,做對事情
You got your own thing when you're gone
當你離開以後,你絕對不會受到打擾

CHORUS:
Baby you know that I'm down for you
寶貝,你知道我深愛著你
Keep that on the low when you're with your crew
請在你的死黨面前,對這件事保持低調
Cuz I know how you feel when it's me and you
因我知道你對這件事的態度
Cuz baby you know that I'll hold it down for you
寶貝你知道我會持續下去
No need to trip when you're with your friends
當你和朋友在一起時,就沒有必要再去旅遊
Cuz you aint gotta hug me or hold my hand
因為你不會擁抱我或是牽著我的手
Baby I'm grown so I understand
我已成年,所以我了解
Cuz baby you know that I'll hold it down for you
寶貝你知道我會持續下去

VERSE 2
It's kinda funny on the phone when I talk to you
當我們在電話中交談時,有一點好笑
When I tell you "I love you", and you just laugh and say "me too" (ooh)
當我說我愛你,你只是笑著說"我也一樣"
Just the other day when you passed me by
前些日子,當你遇到我
I could see you were checkin' me from the corner of your eye
我可以感到你在檢視我

Maybe your old girlfriend complained
也許你的前任女友會抱怨
but baby with me, it's not the same
但是和我在一起,就絕對不會
You treat me right when we're alone
只要你在我倆獨處時,做對事情
you got your own thing when you're gone
當你離開以後,你絕對不會受到打擾

(CHORUS 2x)

Baby you know that I'm down for you
寶貝,你知道我深愛著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()