close

Santa Baby
聖誕寶貝


Santa Baby, 
聖誕寶貝
Just slip a sable under the tree 
剛剛在樹下,有隻黑貂溜過
For me
Been an awful good girl 
我是個超乖的女孩
Santa Baby, so hurry down the chimney tonight 
聖誕寶貝,趕快從煙囪下來吧

Santa baby, a '54 convertible too
聖誕寶貝,要開著54年的敞篷車喔 
Light blue 
藍色的頭登
I'll wait up for you, dear
我會等著你,親愛的 
Santa baby, so hurry down the chimney tonight 
聖誕寶貝,趕快從煙囪下來吧

Think of all the fun I've missed 
一想到我錯過的好多好玩的事
Think of all the fellas that I haven't kissed
又想到我錯過的好多帥哥 
Next year I could be just as good
明年我會更乖 
If you'll check off my Christmas list 
如果你願意看看我的聖誕禮物表

Santa Baby, I want a yacht and really thats not 
Alot 
聖誕寶貝,我要一艘遊艇,我想我的要求應該不會很多吧
Been an angel all year 
我會整年都做個乖小孩
Santa Baby, so hurry down the chimney tonight 
聖誕寶貝,趕快從煙囪下來吧

Santa honey, one little thing I really need 
親愛的聖誕寶貝,我還需要一件事
The deed
To a platinum mine 
一個白金礦的產權
Santa Baby, so hurry down the chimney tonight 
聖誕寶貝,趕快從煙囪下來吧

Santa cutie, and fill my stocking with a duplex 
可愛的聖誕寶貝,幫我把購屋的存款填滿

And cheques
Sign your 'x' on the line 
在支票上面簽上你的"X"
Santa cutie, and hurry down the chimney tonight 
可愛的聖誕寶貝,趕快從煙囪下來吧

Come and trim my Christmas tree 
幫我修剪及裝點聖誕樹
With some decorations bought at Tif-fa-ny 
要帶一些從帝芬妮買的裝飾品喔
I really do believe in you 
我是真的相信你
Lets see if you believe in me 
現在就要看看你相不相信我

Santa Baby, forgot to mention one little thing 
聖誕寶貝,我忘了還有一件事
A ring 
一個戒指
I don't mean on the phone
我說的是一個真的戒指喔 
Santa Baby, so hurry down the chimney tonight
聖誕寶貝,趕快從煙囪下來吧
Hurry down the chimney tonight 
趕快從煙囪下來吧
Hurry...tonight
快點...就在今晚

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()