close

SOS

chourse
Is anybody listening?
有人在聽嗎
Can they hear me when I call?
有人會聽到嗎
I'm shooting signals in the air
我在空中發出信號
'Cause I need somebody's help
因我需要人來幫忙
I can't make it on my own
我自己一個人沒有辦法找到出路
So I'm giving up myself
我要放棄了
Is anybody listening?
有人在聽嗎
Listening
在聽嗎 

I've been stranded here and I'm miles away
我被困在這裡,而且離家好遠
Making signals hoping they'd save me
我發出求救信號,希望他們能來救我
I lock myself inside these walls
我把自己關這個房間裡
'Cause out there I'm always wrong
因為在外面,我總是做錯事
I don't think I'm gonna make it
我不認為我能找到出路
So while I'm sitting here
所以當我坐在這裡時
On the eve of my defeat
在我失敗的前夕
I'll write this letter and hope it saves me
我寫下這封信,希望有人來救我 

 repeat chourse

I'm stuck in my own head and I'm oceans away
我困在自己的腦海哩,而且已經很遠了
Would anybody notice if I chose to stay?
如果我選擇留下來,會有人關心嗎
I'll send an SOS tonight
今晚我會發出sos的信號
Wonder if I will survive
我不知道我是否能倖存下來
How in the hell did I get so far away this time
地獄是怎樣的情況,我現在離那兒很遠嗎
So now I'm sitting here
所以現在我坐在這裡
The time of my departure's near
我要離開的時間已近
I say a prayer
我暗自禱告
Please someone save me
希望能有人來救我
 

repeat chourse
 

I'm lost here
我迷路了
I can't make it on my own
我找不到出路
I don't wanna die alone
我不想獨自死去
I'm so scared
我好害怕
Drowning now
我現在被水淹沒
Reaching out
伸出手
Holding on to everything I know
抓住任何抓的到的東西
Crying out
大聲哭
Dying now
漸漸死去
Need some help
需要幫忙 

repeat chourse

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()