close

They Can't Take That Away From Me



There are many many crazy things
有很多瘋狂的事情
That will keep me loving you
讓我一直深愛著你
And with your permission
請允許我
May I list a few
列出一些

The way you wear your hat
例如你戴帽子的樣子
The way you sip your tea
又如你喝茶的樣子
The memory of all that
所有的回憶
No they can't take that away from me
沒人可以搶走那些回憶

The way your smile just beams
你的笑容使我容光煥發
The way you sing off key
你唱錯音的樣子
The way you haunt my dreams
你出沒在我夢中的樣子
No they can't take that away from me
沒人可以搶走那些回憶

We may never never meet again, on that bumpy road to love
在崎嶇不平的愛情路上,我們也許不會再相遇
But I'll always, always keep the memory of
但是這些回憶,我會永遠記得

The way you hold your knife
你握著刀子的樣子
The way we danced till three
我們跳舞跳到半夜3點的情景
The way you changed my life
你改變我的生活方式
No they can't take that away from me
沒人可以搶走那些回憶


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()