Sound of my Dream
夢之歌

[Chorus]
I, I want to go 
我想離開
I want to run
必需快一點 
Run to the places where I can be 
到一個我可以容身的地方
I want to know 
我想知道
What is the sound 
這是什麼歌
Sound that is something remind of me 
這首歌提醒了我
I want to go 
我想離開
I got to run 
我真的要快一點
Run to the moment that sets me free 
趕在自由的那一刻前
You tell me why 
請告訴我
I hear the sound
為什麼我聽到這首歌 
Sound of my Dreams 
夢之歌
[Techno break]

So Now 
現在
Now is the time to make it right 
現在是改變所有錯的最佳時機
Now is the time to feel the heat
 現在是感受這個熱力的最佳時機
This is my place im staying tonight 
這是我今晚安身的地方
Just move your body to the beat 
讓你的身體跟著節奏搖擺

[Chorus] x2
arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()