close

those happy hours, that we once knew. 
我倆曾共同擁有的快樂時光
the long ago,
已離我們很遠了
 it's still makes me blue. 
只要想起來,仍讓我唏噓不已
they say that time,
 heal the broken heart.
人們說"時間可以治癒心碎"
 but time had stood still, since we;ve been apart... 
自從我們分手後,時間一直停滯不前
loving you i know it's right,
我知道愛你是對的
 i'll always need you, 
我總是需要你在身旁
i'll never leave you. 
我也決不會離開你
you know i told you from the start exactly how i feel.
從一開始,我就曾告訴你我的感受
 time goes on seems nothing's changed. 
即使時光飛逝,我的感覺仍是不變
and i'm in love for real. 
而且我是真的愛上你
that all by myself...anymore.
都是我一手造成的 
an love so distant and obscure...feeling like a fool.
一段模糊不清又遠距的愛情...讓我感覺像個傻瓜一樣

you say you would always stay...isn't it..???
你說過你會永遠留在我身旁...不是嗎
but it wasn't me who change,
但是我沒變,那是誰變了
 but you and now you've gone away.. 
但是你,現在你已離開

you say you would always stay...isn't it..???
你說過你會永遠留在我身旁...不是嗎
but it wasn't me who change,
但是我沒變,那是誰變了
 but you and now you've gone away.. 
但是你,現在你已離開

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()