close

"It's Over Now"

What kind of love have you got?
你曾經擁有過什麼樣的愛情
You should be home but you're not
你現在應該是在家,但是你並沒有
I don't want to believe that it's over now
教我如何相信,我倆已經玩完了la la la la la la..

I could be wrong, but I'm not
我也許錯了,但是我沒錯
And you still think you're hot
即使你仍然認為你很搶手
I don't want to believe that it's over now
我也不願相信,我們玩完了

Can you tell me your secrets
可以告訴我妳的祕密嗎
Then I tell you mine
然後我會告訴你我的
Show me that you still love me
告訴我你仍然深愛著我
Then I show real love
然後我也會讓你體會到我對你的真愛
Uh Baby
親愛的

[Chorus]
What kind of love have you got?
你曾經擁有過什麼樣的愛情
You should be home but you're not
你現在應該是在家,但是你並沒有
I don't want to believe that it's over now
教我如何相信,我倆已經玩完了
I could be wrong, but I'm not
我也許錯了,但是我沒錯
And you still think you're hot
即使你仍然認為你很搶手
I don't want to believe that it's over now
我也不願相信,我們玩完了

la la la la la la.. (it's over now)
啦啦啦啦啦...(結束了)

You're walkin' the wire
你正在玩火
Looking for love in between
尋找一份新戀情
But you don't have desire
但是你缺乏熱情
Do you know what I mean?
你懂我在說什麼嗎
Uh Baby
親愛的

[REPEAT Chorus]

Wake up
醒醒吧
you lose my lovin
你會真的失去我的愛
Wake up
快醒醒吧
you stop thinkin
請你仔細想一想
think twice
再想清楚一點
About the things you have said and done
你曾說過和做過的事


la la la la la ...

[REPEAT Chorus]

la la la la la ...
It's over now
結束了

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()