close

All I Want Is You

(Ooh baby)
(Ooh) oh oh
All I want is you (yeah)
我要的就是你

Baby, I've tried but I can't help myself
親愛的,我試過,但是我無法控制自己
Can't disguise the way I feel inside
我無法掩飾心裡所想的事情
I'm falling so helplessly, it's true, yeah
我毫無抵抗地墜入情網,是真的,沒錯
I close my eyes and believe completely
我閉上眼睛,我就完全明白了
That I can feel you touching my skin so tenderly
我可以感到,你溫柔地撫摸著我
Come morning light, just the victim of fantasy
來吧,曙光,當我的天堂的見證人

Everytime I close my eyes
每次閉上雙眼
You just disappear to say goodbye
你就道別不見
Baby, I'd do anything to make you mine
親愛的,我願意做任何事,只要你是我的
Oh, it's true
噢,是真的

chourse
All I want is you (I'll give you my heart and soul)
我只要你(我會奉獻我的心及靈魂給你)
All I want is you (I'll be there when you call)
我只要你(當你找我的時候,我一定在你身旁)
All I wanna do (is making love to you)
我想要做的是(和你纏綿)
All I want is you, all I want is you
我只要你,我只要你

I can't sleep til the last star leaves the sky
我一直睡不著,直到天空微明
With every beat of my heart, wanna make you mine
活著的目標就是,使你變成我的
I'm praying you feel the same way too
我祈禱你的感覺和我一樣
(Ooh)

Tell me that you hear my call tonight
告訴我,今晚,你聽得到我的心聲
Only you can bring this dream to life
只有你可以實現,我這一生的夢想
Baby, I'd do anything to make you mine
親愛的,我願意做任何事,只要你是我的
Oh, it's true
噢,是真的

repeat chourse

All you gotta do is believe (believe)
你要做的就是相信(相信)
In me, you'll find a sanctuary
我,你會找到你的庇護所
Just one chance is all I need
我所需要的,只是一次機會
To prove that you and I
來證明,我和你
Are forever meant to be, yeah
是命中注定的,是的

(All I want is you I want it's true)
(我只要你,我希望這個夢想能成真)
All I want is you I want, it's true
我只要你,是真的
All I wanna do (is making love to you)
我想要做的是(和你纏綿)
All I want is you, all I want is you
我只要你,我只要你

Baby (all I want is you)
寶貝(我只要你)
Give my heart and soul (I'll give my heart and soul)
我會奉獻我的心及靈魂(我會奉獻我的心及靈魂給你)
(All I want is you) give my heart and soul
(我只要你)我會奉獻我的心及靈魂給你
(I'll be there when you call) all I wanna do
(當你找我的時候,我一定在你身旁)這就是我所要做的
(is making love to you) oh, you know it's true
(和你纏綿)噢,你知道這是真的
All I want is you, all I want is you
我只要你,我只要你

(All I want is you)
(我只要你)
All I wanna do (I'll give my heart and soul)
我只要你(我會奉獻我的心及靈魂給你)
All I want is you, all I want is you
我只要你,我只要你
All I wanna do(I'll be there when you call)
我只要你(當你找我的時候,我一定在你身旁)
All I wanna do(is making love to you)
我想要做的是(和你纏綿)
All I want is you, all I want is you
我只要你,我只要你

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()