close

out of blue

I was almost about to lose my faith
當我幾乎要失去信心的時候
Was still dreaming but feared it was too late
我常常會夢到,又很怕為時已晚

But then you came along to my surprise
後來,你來到我面前,讓我驚訝不已
And stole my heart before my very eyes
而且在我的雙眼前,偷走了我的心

Chorus:
You took me right out of the blue
你將我從憂鬱中拉起
Simply by showing that you love me too
只是很簡單的,讓我知道你愛我
Only by giving me your everything
給我你的一切,來證明你是愛我的
With a love so true you took me out of the blue
這分真摯的愛情,讓我擺脫了藍色的憂鬱

I was wondering what love was all about
我那時還很懷疑,你的愛到底有多深
I was trying but couldnt work it out
我想知道,卻無法了解

But then you came along to my surprise
後來,你來到我面前,讓我驚訝不已
And made my frozen mind come alive
讓我已封閉的心靈,重新打開

Chorus:
You took me right out of the blue
你將我從憂鬱中拉起
Simply by showing that you love me too...
只是很簡單的,讓我知道你愛我

You let me out of the darkness
你讓我遠離黑暗
You brought me out in the sun
你帶給我陽光
I think you must be the only one for me
我想你應該是專屬於我的
cos you took me
因為你將我帶離

Chorus:
Right out of the blue
藍色的憂鬱
Simply by showing that you love me too
只是很簡單的,讓我知道你愛我
Only by giving me your everything
給我你的一切,來證明你是愛我的
Breathing air below my wings
在我的羽翼下呼吸
You took me right out of the night
你將我帶離黑夜
Simply by filling my heart with light
只是很簡單的,讓我的心充滿了光亮
Only by giving me your energy
給我你的一切能量
With a love so true you took me out of the blue
用你的真愛,帶我離開藍色的憂鬱

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()