At the End of the day

Well, my days went by at a dizzying pace
最近,我的日子都是渾渾噩噩得過著
I was always running to and fro
我總是來回跑著
And then before I even knew where I was
有時,我甚至不知道,我在哪裡
Off to dreamland I world go
我寧願離開,直接進入夢鄉

But now I realize that a day of my life
但是,我現在知道,我的一天是怎麼過的
In the price I must pay for tomorrow
為了明天,我必須付出代價
You have taught me to treasure every day
你教過我,每天去找出生命的寶藏
With its joy and its sorrow
不論悲喜

You know that I'm,
你知道我永遠是 
the one who's always being swept away
那個被徹底打敗的那一個
Always torn apart
總是被撕裂的那一個
How I wish that there was something
我是多麼希望
I could do for you
我可以為你做一些事
Simply from my heart
表達我的心意
Darling, at the close of day
親愛的,在日子將盡的那一刻
Silently for love we'll pray
我會安靜的為我倆的愛祈禱

Now night has finally come to the busy city sky
現今黑夜壟罩在這個忙碌城市的天空
Where quietly the moon is shining down
月亮安靜的灑下光芒
On the paths of people hurrying home
路上的行人都趕著回家
She sheds her light all around
月光散發在四周

And in this heart of mine your love is shining down
在我心中,你的愛也正在發光
It's lighting up my future and my past
點亮我的過去與未來
That is the reason I'm living now
這是我活著的原因
Treating each day as my last
把握著每一天

And if you want to know the reason I'm crying, dear
如果你要知道我為何哭泣,親愛的
It's 'cause I love you so
那是因為,我深愛著你
How I wish that there was something
我是多麼希望
I could do for you
我可以為你做一些事
Just to let it show
來表現我對你的愛
Darling, at the close of day, silently for love we'll pray
親愛的,在日子將盡的那一刻,我會安靜的為我倆的愛祈禱

Now if you want to know the reason I'm crying, dear
如果你要知道我為何哭泣,親愛的
It's 'cause I love you so
那是因為,我深愛著你
How I wish that there was something
我是多麼希望
I could do for you
我可以為你做一些事
Just to let it show
來表現我對你的愛
Tomorrow's just a dream away,
明天美夢將遠離
Close the curtain on today
所以,今天先把窗簾關上

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()