close

Me and you
我和你

U've been waiting so long,
你已經等了很久
I'm here to answer your calls
現在我回電話給你
I know that I shouldn't
have had you waiting at all
我知道我不該讓你久等
I've been so busy, but I've been thinking 'bout,
what I wanna do wit you
我雖然很忙,仍然要思考該如何處理你我之間的關係
I know them other guys, they've been talking
'bout the way I do what I do
我知道那一些人,他們曾經談論過我的所作所為
They heard I was good,
他們聽說我不錯
they wanna see if it's true
他們要看看是真的還是假的
They know your the one I wanna give it to
他們知道妳是我所選的人
I can see you want me too...Now it's Me & U
我也看的出你也要我...現在只有我們倆個

[Hook:]
It's Me & U now (uh) I've been waiting (waitin)
我等了好久,終於現在只有我們倆個
Think I'm gonna make that move now
我想我會採取行動
Baby tell me if you like it (tell me if you like it)
寶貝告訴我你喜歡我這麼做
It's Me & U now
現在只有我們倆個
I've been waitin
我等很久了
Think I'm gonna make that move now
我想我會採取行動
Baby tell me if you like it
寶貝告訴我你喜歡我這麼做

[Verse 2:]
I was waitin for you to tell me you were ready
我在等著你告訴我,你準備好了
I know what to do if only you would let me
如果你允許我,我知道該怎麼做
As long as your cool with it I'll treat ya right
雖然妳是的冷冷的,我還是會好好對你
Here is where you wanna be
你要留在這裡
I know them other guys, they've
been talkin 'bout the way I do what I do
我知道那一些人,他們曾經談論過我的所作所為
They heard I was good
他們聽說我不錯
they wanna see if it's true
他們要看看是真的還是假的
They know you r the one I wanna give it to
他們知道妳是我所選的人
I can see you want me too
我也看的出你也要我
And now it's Me & U
現在只有我們倆個


[Hook:]
It's Me & U now (baby it's)
現在只有我們倆個
I've been waitin (Me & U)
我等很久了
Think I'm gonna make that move now
我想我會採取行動
(I'm thinkin 'bout making that move)
我在想要怎麼做
Baby tell me if you like it
寶貝,告訴我你喜歡我這麼做
(Tell me if you like it, uh huh, hey!)
告訴我你喜歡這樣
Think I'm gonna make that move now
我想我會採取行動
(gonna make a move)
(我會採取行動)
Baby tell me if you like it
告訴我你喜歡這樣

[Bridge:]
Baby I'll love you all the way down (uh)
寶貝我會愛你一生一世
Get you right where you like it
做你喜歡做的事
I promise you'll like it (I swear)
我保證你會喜歡(我發誓)
Just relax and let me make that move
放輕鬆,讓我做
(It's our secret babe)
這是我倆的秘密
We'll keep it between Me & U
我們會保守這個秘密

[Hook:]
It's Me & U now (oh yeah, yeah)
現在只有我們倆個
I've been waitin
我等很久了
Think I'm gonna make that move now (move now)
我想我會採取行動
Baby tell me if you like it (tell me if you like it)
寶貝,告訴我你喜歡這樣
It's Me & U now (yeah, yeah, uh)
現在只有我們倆個
I've been waitin
我等很久了
Think I'm gonna make that move now
我想我會採取行動
(gonna make a move now)
(我會採取行動)
Baby tell me if you like it (uh huh)
寶貝,告訴我你喜歡這樣

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()