close

Joyride
歡樂旅程


I hit the road out of nowhere 
我把車子衝向未知之地
I had to jump in my car 
我必須跳進車裡
And be a rider in a love game 
做一個愛情遊戲的駕駛
Following the stars 
跟隨著天上的星星
Don't need no book of wisdom 
不需要地圖的指引
I get no money talk at all
也不需要任何金錢 

She has a train going downtown
她有輛火車通往市中心 
She's got a club on the moon
在月球有間俱樂部 
And she's telling all her secrets 
In a wonderful balloon
在個神奇的氣球裡,她告訴我所有的秘密

She's the heart of the funfair
她是所有趣事的中心 
She's got me whistling her private tune 
她讓我在她私人的曲調中吹口哨

And it all begins where it ends 
事情的開始就在它結束的地方
And she's all mine, my magic friend
她是屬於我的,我神奇的朋友 

She says: Hello, you fool, I love you
 她說:哈囉,小傻瓜,我愛你
Come on join the joyride
來,加入這場歡樂旅程 
Join the joyride 
加入這場歡樂旅程

She's a flower, I can paint her 
她像一朵花,我可以描繪出來
She's a child of the sun 
她是太陽之子
We're a part of this together 
我們也是其中的一部分
Could never turn around and run 
這是我們無法改變,無法逃避的事實
Don't need no fortune teller 
不需要算命師
To know where my lucky love belongs, 
來告訴我愛情的歸屬
Oh no 
喔!不

Cause it all begins again when it ends 
事情的開始就在它結束的地方
And we're all magic friends 
我們都是神奇的朋友

She says: Hello, you fool, I love you
 她說:哈囉,傻瓜,我愛你
Come on join the joyride
來,加入這場歡樂旅程 
Join the joyride 
加入這場歡樂旅程

Be a joyrider 
當我們的司機

I take you on a skyride
我帶你去天際旅行 
A feeling like you're spellbound 
那種感覺就好像著了魔般

The sunshine is a lady 
陽光有如一位淑女
Who ROX you like a baby 
把你像個嬰兒般搖著

She says: Hello, you fool, I love you
 她說:哈囉,小傻瓜,我愛你
Come on join the joyride
來,加入這場歡樂旅程 
Join the joyride 
加入這場歡樂旅程

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()