close

"Meet My Maker"

(This is the way I'll meet my maker tonight)
(這將是我今晚見我的神的方法)

So this is it
是這樣的
This is my life
我的生活
This is my time
我的時間
It's ending tonight
將在今晚結束
I made my mistakes
我犯了些錯
I tried to live right
我試著更正
Stepped out of the darkness into the light
踏出黑暗,進入光明
And when I'm gone
當我離開以後
Will they remember
會有人記得嗎
Will they mourn
會有人悲傷嗎
Will they move on
會有人離開嗎
When my sad songs the lonely son
當我哀傷得歌詠著這個孤子
His time has come 
他的時間到了
his life is done
他的生命到了尾聲

CHOURSE
And tonight
We'll celebrate the end
Of this life
我們會在今晚慶祝這個生命結束
And we'll sing
我們會唱著
Yeah, yeah, yeah, yeah
耶,耶,耶,耶
Whhooaa aaooohh
嗚,啊
It's alright
沒關係
this is a night like we've began
With open arms
就把今晚當作我們剛開始擁抱的那晚
This is the way
The way I'll meet my maker tonight
這是我見我的神的方法

And on my grave
在我的墓碑上
What will it say?
會寫些什麼呢
Here lies another soul that was saved
在此躺著的人,靈魂已被拯救
So please don't cry
所以,請不要哭泣
Just sleep at night
晚上還是可以安眠
And I will wait on the other side
我會在另一個世界等著

REPEAT CHOURSE

CHOURSE

Whhoooaaa oohhh [x12]
嗚,啊

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()