Underneath Your Clothes


You're a song
你是一首歌
Written by the hands of god
由上帝所寫的歌
Don't get me wrong cause
請別給我錯誤的理由
This might sound to you a bit odd
聽起來也許有些奇怪
But you own the place
你擁有這個地方
Where all my thoughts go hiding
而這個地方藏著我所有的思維
And right under your clothes
Is where I find them
就在你的衣服下,我發現了他們

chourse
Underneath Your Clothes
在你的衣服下
There's an endless story
有個永不休止的故事
There's the man I chose
那裡有個我挑選的男人
There's my territory
那裡有個我的領土
And all the things I deserve
For being such a good girl honey
因為我是這麼一個好女孩,所以我應得到這些東西

Because of you
因為你
I forgot the smart ways to lie
我變得不會說謊
Because of you
因為你
I'm running out of reasons to cry
我不在哭泣
When the friends are gone
當所有朋友都離開時
When the party's over
當舞會結束時
We will still belong to each other
我門仍然擁有彼此

repeat chourse

I love you more than all that's on the planet
我愛你,比這個星球上任何人更甚
Movin' talkin' walkin' breathing
我愛你的動作,談吐,走路,呼吸
You know it's true
你知道是真的
Oh baby it's so funny
噢!寶貝真好玩
You almost don't believe it
我想你很難相信
As every voice is hanging from the silence
彷彿所有的聲音是從寂靜中發出來的
Lamps are hanging from the celing
燈是吊在天花板上
Like a lady to her good manners
就如一個淑女重視她的禮貌,那麼的自然
I'm tied up to this feeling
而我也是這麼自然地繫在這份感情上

repeat chourse

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()