close

Sooner or later
遲早

Come back and haunt me
你會回過頭來纏住我
Follow me home
跟著我回家
Give me a motive
激起我的欲望
Swallow me whole
把我吞了吧(隨便你要怎樣)

The way I've lost it
我已迷失了方向
What could I know
我怎麼知道
When I'm but a mockery?
當我只是個笑柄
I'm so alone
我好孤獨

Sooner of later you'll find out
遲早你會發現
There's a hole in the wall
牆上有個洞

Today is ours
Condemned to be free
今天是我倆被宣判重獲自由的日子
Free to keep breathing
可自由呼吸
Free to believe
信仰自由

I look to find you
Down on my knees
我冀望你在我腳下
Oh God, I believe!
噢上帝!我相信你!
Please help me believe
請展現神蹟

Sooner or later they'll find out
遲早他們會發現
There's a hole in the wall
牆上有個洞
Sooner or later you'll find out
遲早你會發現
That you'll dream to be that small
原來你的夢想是如此渺小

I'm a believer, help me believe
我是個信徒,請展現神蹟

I gave it all away and lost who I am
我拋棄所有信仰,而且迷失自己
I threw it all away
With everything to gain
我完全放棄我所應得的
And I'm taking the leap
With dreams of shrinking
而我正超越日漸縮小的夢
Yeah, dreams of shrinking
嗯!日漸縮小的夢 

arrow
arrow
    全站熱搜

    keepflying 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()